assalamualaikum :)

Ingat 2 Perkara dan Lupakan 2 Perkara Antara pesan Lukman al-Hakim kepada anaknya. Ingat: - Kebaikan orang pada kita - Kejahatan kita pada orang Lupa: - Kebaikan kita pada orang - Kejahatan orang pada kita

Monday, November 12, 2018

Confession 1

Disebabkan aku rasa blog aku ni xde org view, so aku nk keluarkan ape yang ada dalam kepala otak aku.
Hati.
Rindu.
Sayang.
Cinta. 
Bende paling susah aku nk open up dengan anyone sbb aku ni mmg jenis yg keras yg blur kadang buat bodoh je bila bab2 ni pop up. Sebab ape, aku pon tak tau. Mungkin memang pesen aku agaknye. Bila cakap pasal lelaki, perempuan mana je yang tak mulut becok dan aku salah sorang termasuk dalam golongan tu terutamanya if lelaki tu kene ngan taste aku. Haha sbb aku minat yg tinggi dr aku n putih dr aku *walaupun aku quite insecure lelaki putih dr aku.
Normal la klo perempuan suka or minat kat mana2 lelaki, dah tu naluri yang tuhan bagi pastu pepandai la kawal emosi nafsu etc sbb tuhan dah bagi hamba dia apa yg dia tau terbaik utk hamba dia.
Time aku sklh rendah lg pernah kene pasal org buat cite aku dengan si polan si polan, start dr situ aku dah kurang rapat ngan mana2 lelaki except cousin2 aku sbb cousin2 aku ramai lelaki. Walaupon the fact aku tau aku prefer pilih lelaki as friends dr perempuan. When people are talking about relationship spouse love etc, thats the things i tried to avoid every single times and i dont know why. While i knew its normal, i meant i knew loving someone n being loved by someone are normal for human being. Its normal to seek for the opposite gender for love for relationship etc. I didnt meant to state that i offend that feeling or i dont want that feeling. Or maybe i just felt its wasnt my lucky timing yet for those matters. I knew few guys who are kind, caring, have good personality etc simple words can be 👍 for our taste/type or my taste/type of guy, but maybe its just me know doesnt really know how to appreciate them more than friends. But one day, who know God want me to feel how is it loving someone n being in love with someone besides your families and friends. Think positive insyaaAllah positive things will come along. 🌸

No comments:

Post a Comment